Telco Systems Telco New Shop ENGGEO
მომსახურება

პროდუქცია
საწყისი გვერდიჩვენს შესახებკითხვებიკონტაქტი

IP ასს
  • გესაჭიროებათ IP-PBX-ის (IP-АТС) დაყენება ან გსურთ გაზარდოთ თქვენი ოფისის АТС-ის ტევადობა?
  • გსურთ გაზარდოთ ტელეფონის ნომრების რაოდენობა  ოფისში?
  • ქმნით საწარმოს ქსელს ”ნულიდან” ან გადადიხართ ახალ ოფისში?
  • პრობლემები გაქვთ ოფისის АТС-ის დაკავშირებისას IP ტელეფონის gateways-თან?

          Voipnet გთავაზობთ ნებისმიერი სირთულის  IP სატელეფონო გადაწყვეტილებას.


რა არის IP PBX?

IP PBX ეს არის მზა სატელეფონო სისტემა, რომელიც საშუალებას იძლევა განახორცილოთ სატელეფონო ზარები IP ქსელში. ყველა საუბარი გარდაიქმნება მონაცემთა პაკეტებად, რაც შემდეგ გადაეცემა ქსელით.

ტექნოლოგია გვთავაზობს დამატებით შესაძლებლობებს კომუნიკაციაში და ასევე ისეთ შესაძლებლობებს რაც მნიშვნელოვანია დიდი კომპანიისთვის. IP PBX გამოიყენება ტრადიციული PSTN ხაზის ჩასართველად, gateways-ის დახმარებით, შესაბამისად გადასვლა ჩვეულებრივი ქსელებიდან უფრო ფართო ხმოვან ქსელზე ძალიან მარტივია.

კორპორაციებს არ სჭირდებათ  კომუნიკაციის და ოპერაციების არსებული ინფრასტრუქტურის დარღვევა. IP PBX ის დაყენების შემდეგ კორპორაცია შეძლებს შეინარჩუნოს თავისი ტრადიციული ტელეფონის ნომრები. ამგვარად IP PBX საშუალებას იძლევა გარდაქმნას ლოკალური ზარები მონაცემებად, რომლებიც ვრცელდება კორპორაციის ქსელში და ამასთან შესაძლებელია მოხმარებელმა გამოიყენოს ერთიდაიგივე სატელეფონო ხაზები. 

როგორ მუშაობს ეს ყველაფერი?


სურათი 1: IP PBX როგორ ინტეგრირდება ქსელში.

სისტემა IP PBX შედგება ერთი ან რამდენიმე SIP ტელეფონისგან, IP PBX-ის სერვერისგან და სურვილისამებრ VOIP Gateway-ისგან, რათა ჩაერთოს ქსელში არსებული PSTN ხაზი. IP PBX-ის სერვერის ფუნქციები ანალოგიურია პროქსი სერვერის ფუნქციების:  SIP ტელეფონები, არ აქვს მნიშვნელობა ეს იქნება პროგრამული ტელეფონი თუ აპარატი ტელეფონი, რეგისტრირდება სერვერ IP PBX-ზე და როდესაც ხდება საუბრის დაწყება, ტელეფონები კავშირს ამყარებენ IP PBX-ის დახმარებით. IP PBX აქვს ინსტრუქცია ყველა ტელეფონისთვის და მოხმარებლებისთვის, ასევე მათი შესაბამისი SIP მისამართი. შესაბამისად შეგიძლიათ მიიღოთ შიდა ზარები ან გადასცეთ გამავალი ზარები VOIP gateway-ის დახმარებით ან VOIP service პროვაიდერის დახმარებით.

10 მნიშვნელოვანი უპირატესობა

1. მარტივია დაყენება და გამოყენება ვიდრე ტრადიციული სატელეფონო სისტემის

IP PBX წარმოადგენს პროგრამულ უზრუნველყოფას, რომელიც დაყენებულია კომპიუტერზე.   ნებისმიერ სპეციალისტს, რომელიც მუშაობს ამ სფეროში შეუძლია დააყენოს IP PBX-ი. IP PBX-თან შედარებით, ტრადიციულ სატელეფონო სისტემას  ხშირად ესაჭიროება სპეციალისტი.

2.     მარტივი გრაფიკული ინტერფეისის საშუალებით მარტივია კონფიგურირება.

მარტივია IP PBX-ის კონფიგურაცია  web-ის დახმარებით  ან  მომხმარებლის გრაფიკული ინტერფეისით. ტრადიციული სატელეფონო სისტემების ინტერფეისები რთულია გამოსაყენებლად, რადგან მოითხოვს ტექნიკური სპეციალისტების დახმარებას.

3.     მნიშვნელოვანი ეკონომია VOIP პროვაიდერის გამოყენებით.

IP PBX ის დახამრებით შეგიძლიათ მარტივად გამოიყენოთ VOIP service provider-ი  დიდ დისტანციაზე და საქალაქთაშორისო ზარებისათვის. ყოველთვიური ეკონომია ძალიან მნიშვნელოვანია. თუ თქვენ გაქვთ ფილიალი ოფისები, თქვენ შეგიძლიათ მარტივად დაამყაროთ კავშირი ოფისებს შორის და განახორციელოთ უფასო სატელეფონო ზარები.

4.     თქვენ აღარ დაგჭირდებათ ტელეფონის კაბელები.

IP PBX  საშუალებას იძლევა ჩართოთ აპარატი ტელეფონი პირდაპირ სტანდარტული კომპოუტერის ქსელში ( რომელსაც გამოიყენებს როგორც ტელეფონი ასევე კომპიუტერი). პროგრამული ტელეფონი შესაძლებელია დაყენდეს  პირდაპირ კომპიუტერზე. ახლა თქვენ აღარ დაგჭირდებათ დამატებითი კაბელები. ახალ ოფისში შეგიძლიათ გამოიყენოთ დამატებითი პორტები ტელეფონებისთვის.

5.     Eliminate vendor lock in!

IP PBX დაფუძვნებულია SIP სტანდარტზე. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ ნებისმიერი აპარატი ტელეფონი ან პროგრამული ტელეფონი ნებისმიერი SIP IP PBX-ით, PSTN gateway-ით უზრუნველყოფილი ან  VOIP provider-ის საშუალებით. განსხვავებით IP PBX-სგან ტრადიციულ სატელეფონო სისტემას ხშირად სჭირდება დამატებითი შესაძლებლობები, შესაბამისად აუცილებელია დააყენოთ დამატებითი გამაფართოებელი მოდული.

6.    მაშტაბურობა.

ტრადიციული სისტემები სწრაფად ვითარდებიან: ახალი ტელეფონების  ან სატელეფონო ქსელების დამატება ხშირად ითხოვს ძვირადღირებული აპარატურის მოდულების  გამოყენებას. ზოგიერთ შემთხვევაში თქვენ გჭირდებათ სრულიად ახალი სატელეფონო სისტემა. IP PBX-ის გამოყენებისას ყველაფერი არის სხვანაირად: ჩვეულებრივი კომპიუტერის გამოყენებით შეგიძლიათ მარტივად ისარგებლოთ დიდი რაოდენობის სატელეფონო ხაზებით- უბრალოდ დაამატეთ დიდი რაოდენობის ტელეფონები თქვენს ქსელში თუ გსურთ გაფართოება.

7.   გაზრდილი პროდუქტიულობა და სერვისის მხარდაჭერა.

IP PBX-ის დახმარებით თქვენ უზრუნველყოფილი იქნებით საუკეთესო სერვისით და პროდუქტიულობის გაზრდით. მას შემდეგ რაც  სატელეფონო სისტემა დაფუძვნებულია კომპიუტერზე, თქვენ შეგიძლიათ ინტეგრირება მოახდინოთ ტელეფონის ფუნქციებისა ბიზნესში. მაგალითად შემოსული ზარის   შესახებ ინფრომაციის ავტომატური მიღება შეამცირებს ხარჯებს ვინაიდან სასაუბროდ ნაკლები დრო იქნება საჭირო.

8.   დიდი შესაძლებლობები დაბალ ფასებში.

IP PBX უზრუნველყოფს ახალ შესაძლებლობებს. უმეტესობა VOIP სატელეფონო სისტემებს აქვთ მდიდარი ნაბორი შესაძლებლობებისა, როგორიცაა ავტომოპასუხე, ხმოვანი პოსტა , კონფერენციის შესაძლებლობა , დამატებითი რეპორტები და ბევრი სხვა. ეს შესაძლებლობები ხშირად ძალიან ძვირი ჯდება ტრადიციული სატელეფონო სისტემებისთვის.

9. Hot desking -ის შესაძლებლობა და როუმინგი

Hot desking-ეს პროცესი გახდა ძალიან პოპულარული, რადგან ძალიან მარტივია ტელეფონების გადაადგილება ერთი ადგილიდან მეორე ადგილზე. სამწუხაროდ ჩვეულებრივი PBX ითხოვს დაინსტალირებას  გადაადგილების შემდეგ. IP PBX-ის დახმარებით მოხმარებელი უბრალოდ იღებს თავის ტელეფონს თავისი ახალი მაგიდიდან - ეს არ მოითხოვს რამის შეცვლას.

მომხმარებელებს ასევე შეუძლიათ  იმოგზაურონ- თუ მუშაკს სურს იმუშაოს სახლის გარეთ, მას შეუძლია გამოიყენოს თავისი პროგრამული SIP ტელეფონი და შესაბამისად უპასუხოს ზარებს, ზუსტად ისევე როგორც სამუშაო ადგილას. ზარების განხორციელება შესაძლებელია ნებისმიერი ადგილიდან მსოფლიოში, SIP პროტოკოლის დახმარებით.

10. მარტივია SIP ტელეფონის გამოყენება.

მუშაკებს ძალიან ხშირად უბრალოდ არ შეუძლიათ გამოიყენონ ტელეფონის ყველა შესაძლებლობები:კონფერენცია,  ზარების გადამისამართება- ძველი PBX-ის შემთხვევაში ხშირად საჭიროა ინსტრუქციების გამოყენება, რათა  განახორციელოთ ეს ფუნქციები.

ყველაფერი სხვანაირადაა IP PBX-ის შემთხვევაში- ყველა შესაძლებლობები შეგიძლიათ გამოიყენოთ მარტივი ინტერფეისის( Windows GUI) დახმარებით. დამატებით, მომხმარებელი ღებულობს საუკეთესო არჩევანს შემომავალი ხაზების და სხვა შესაძლებლობების, ასვე ზარის დალოდების რეჯიმის შესაძლებლობას IP PBX Windows client-ის საშუალებით. ტრადიციული სატელეფონო სისტემები ხშირად საჭიროებენ ძვირადღირებული სისტემური ტელეფონების გამოყენებას, იმისათვის რომ მიიღოს ინფორმაცია იმის შესახებ თუ რა ხდება თქვენს სატელეფონო სისტემაში.

და ბოლოს:

IP PBX-ზე გადასვლა მნიშვნელოვანია არა მარტო ახალი კომპანიებისთვის, რომლებიც აპირებენ იყიდონ სატელეფონო სისტემა, არამედ იმ კომპანიებისთვისაც, რომლებსაც უკვე აქვთ PBX-ი. IP PBX-ი არის ეკონომიური, შესაბამისად გადასვლა ახალ ტექნოლოგიაზე, IP PBX-ზე არის საუკეთესო გადაწყვეტილება ნებისმიერი კომპანიისთვის.

 



copyright © 2010-2017 telco systems. all rights reserved.